Step out of Cash - reklamná kampaň

27. máj 2019

SK, Aktuality

V marci sme si koncept prasiatka v tretrách vyskúšali v Českej republike a od polovice mája do konca júna beží kampaň i na Slovensku. Symbol prasiatka, odkazujúci k nášmu detstvu a k odkladaniu úspor, verejnosti pripomenie, prečo je Amundi európskou jedničkou v investovaní a ako vedia dostať úspory do formy, a to v spolupráci s Partners Group SK, najväčším distribútorom investícií na Slovensku. Naše prasiatko totiž nosí tretry a štartovné číslo 1. Amundi v kampani upozorňuje na svoje vedúce postavenie v oblasti správy aktív v Európe a vystupuje v nej ako európsky líder v investovaní, ktorý ponúka rozmanitú ponuku investičných produktov pre rôzne typy klientov. Prostredníctvom prasiatka sa Amundi pokúsi zvýšiť znalosť značky u verejnosti a pomôcť tak predaju investičných produktov i v sieti Partners. Vizuál má tentokrát headline „Dostaneme vaše úspory do špičkovej formy“. Kampaň beží vo všetkých možných mediatypoch, aby zasiahla čo najväčšiu časť našej cieľovej skupiny. Na kampaň tak narazia napríklad poslucháči rádií Expres a Fun rádia, a to od polovice mája. Od júna bude kampaň k videniu na internete. Využívame i sociálne siete, a to konkrétne Facebook a profesijnú sieť LinkedIn. Klasické reklamné techniky doplňuje remarketing, ktorý oslovuje užívateľov, ktorých kampaň už zasiahla a navštívili jej stránky. Nezabúdame ani na tradičnú out-of-home reklamu v podobe exkluzívnych big boardov v Bratislave a Košiciach, ktoré sa nachádzajú na exponovaných miestach pri hlavných diaľničných ťahoch a křižovatkách. Kampaň pobeží do konca júna.